Verreikende Verrijking...

Nuus uit die Kaap!

Hallo almal!

Hoe gaan dit met jullie? Hier een kort beriggie vanuit die verre Suid-Afrika! We zijn sinds vandaag ‘back in Town'- Pretoria. Onze ‘longtrip' naar Kaapstad was écht geweldig! Heel indrukwekkend, veel gedaan, gezien en meegemaakt...

Ons appartement was net buiten Kaapstad (dit deel heet ‘Strand') pal aan de oceaan, midden tussen de bergen -360 graden panoramaview! Ontbijten, zonsondergang, wandelen - echt alles kon heerlijk aan het strand. Er is zelfs een dode walvis aangespoeld, die we van alle kanten bewonderd hebben.

In Kaapstad zelf hebben we echt veel activiteiten gedaan; een zeilbootje gehuurd en heerlijk gevaren op de oceaan, city-tour door de stad, bezoek aan een town-ship, V& A Waterfront, walvissen en pinguins gekeken en niet te vergeten de Tafelberg beklommen (op een stralende dag, letterlijk adembenemend mooi!). Al het andere schiet me nu niet te binnen, maar daar zijn foto's weer een goede ondersteuning voor ;)!

De oceaan vond ik echt fascinerend. Mooie golven, steile rotsen, heel veel kleuren, allerlei toeristen, walvissen, dolfijnen, zeehonden. Zoveel ‘gezichten' als zij heeft, ik was eigenlijk nog lang niet uitgekeken. Camps Bay was voor ons eigenlijk echt ‘the place to be' - strand, winkels, restaurants, kraampjes, cultuurmix aan mensen - Afrika..!

Het is nu al laat, ik ga ook al weer stoppen met m'n blog. Wilde jullie alleen even op de hoogte brengen voor ons vertrek naar Wenda - wie weet volgt daarna een uitgebreide versie, en anders nodig ik jullie uit voor live stories ‘when I'm back in Holland' :)!

Lekker slaap,

en wie dit nog leest - een goede zondag toegewenst!

Corine

PS: BEDANKT VOOR ALLE REACTIES VAN JULLIE - HET WAS ERG LEUK OM ZE WEER TE LEZEN! OOK VOOR DE POST - DAT WAS VANMIDDAG EEN WARM WELKOM - BAIE DANKIE ALMAL :) !

Reacties

Reacties

Ina Zonnebelt

Ha Corine
Leuk om te lezen jou verhalen,
zou er graag een kijkje nemen,genoeg te zien en
te beleven volgens jou
Geniet er nog van,
Gr. ina zonnebelt

Nelline

Het klinkt weer top!
Oceaan is gaaf he! Das nog eens wat anders dan Dolfinarium! ;)
Super, kkan niet wachten op de foto's!
ENJOY! Je hebt gelukkig nog even!
Liefs! en groet allen die je lief en dierbaar zijn!

Albert

Hoi Corine,

die verhalen klinken erg aanstekelijk weet je dat ;-) Geniet er van!

groeten,
Albert

de familie uit de "molenstal"

lieve Corine, wat kun jij ontzettend gezellig schrijven zeg. heb met heel veel plezier gelezen hoe mooi afrika is. we hebben ook je nieuwe neefje bewonderd. Een heel mooi kindje. echt , dat zul je zelf ook wel aan de foto's gezien hebben. We wensen je nog een hele goede tijd verder en de hartelijke groeten van ons allemaal .

de buurtjes!

He lieve Corine,

Ik kan het niet laten om even een berichtje achter te laten, we blijven genieten van je verhalen.
Maar ik wil je ook nog even zeggen (om je een klein beetje jaloers te maken op ons) dat je een ontzettend lief neefje hebt, wij hebben hem inmiddels in de werkelijkheid gezien, geknuffeld en vast gehouden. Dat ga jij natuurlijk allemaal nog inhalen.
Lekker genieten van de laatste weken en je bent al weer aan het aftellen.

Tot gauw in Rijssen

Liefs Janet en de groetjes van mijn mannetjes

harriet stukker

Wat gaaf wat je allemaal mee maakt. Dit is een reis die je nooit meer vergeet. Ik ben wel een beetje jaloers op je. Ga er nog maar veel van genieten.

Groetjes, harriet

Bram

Haa Corine

Echt super super die verhalen!
Echt mooi ook omgeving etc!
Tot gauw bij Leijendekker!
Geniet er nog maar van spreekse
Bram

Anneleen

Hee Corienepien,

Hierbij een verlaat berichtje van mij ;-) Ik lees al je verhalen wel hoor, maar dan gaat het vaak snel, snel... En dan denk ik: ik zet straks wel ff een reactie! Wat dat betreft moet ik bij jou komen, daar in Afrika. Daar gaat toch alles heel relaxt?

Nou hier niet hoor;-) Ik gebruik mijn herfstvakantie om mijn vreselijk lange 'things-to-do lijst' af te werken! Is natuurlijk ook wel weer lekker, dan is het ook weer gebeurd.

Vanmiddag heb ik mijn stagementrix gebeld. Ik krijg er de bibbers al weer van.. Als ik dan jou verhalen lees, dan hoop ik écht van harte dat ik er ooit nog eens zó erg van kan/mag genieten als jij. :-)

Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen.. Blijf ervan genieten he, voor je het weet, is het alweer voorbij!

Tot snel!


Liefs,
Anneleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!