Verreikende Verrijking...

Op stagereis naar Zuid-Afrika...

Hallo allemaal,

'Baie oulik' dat jullie op mijn weblog komen kijken! Mijn grote reis komt nu écht steeds dichterbij, samen met 6 andere meiden ga ik stage lopen op een basisschool in Pretoria, Zuid-Afrika. We hebben ons het afgelopen half jaar daarop voorbereid; taalcursus, tickets, huurauto's,bagage enz.!Stage lopen op de Dirk-Postmaschool staat deze periode centraal,andere ingrediënten voor onze reiszijneen stage op een(zwarte) school in hetNoorden van Zuid-Afrika en eenvakantie in Kaapstad.Er staan ons vastveel boeiendeervaringen te wachten!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meldt je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Trouwens, leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Corine

Reacties

Reacties

janneke

wat leuk zeg!!
ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief hoor!!

ben erg nieuwsgierig!
veel plzier en succes daar he!

gr janneke

Gerlinde

wat spannend corine maar superleuk... ik ga je ook volgen hoor.

Marloes

Heel veel suc6!

Marjolein

Heel veel plezier Corine!
Een super ervaring!
Ben benieuwd naar de verhalen ;)

Nadine

Ha Pluimers,

Daar ga je...!!!!!
Spannend (of in meidentaal: IEHHH)

Ga voor je duimen - nu niet meer jij op mijn blog, maar omgekeerd!

Ik kijk nu al uit naar je foto's en verhalen,

Succes! En heel veel plezier!

Xx

Jorien

Dat is waar ook!:) Spanning en sensatie!:D heel veel plezier en succes!

Heleen

Ek kan nie wag nie om jou reis te volg. Jy moet dit baie geniet, hoor!

Corina

Nog 1 nachtje en je vertrekt al! Heel veel plezier daar, geniet ervan! Ben benieuwd naar je story's, je krijgt nog wel post van me ;-)

Gerlinde

ga je morgen? heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en suc6 daar....

Thirza

Succes en ben ontzettend benieuwd!!

hermanschreurs_4@hotmail.com

HERMAN en ROELIEN kijken elke dag even naar je belevenissen,

GROETEN UIT MARKELO

ZONDAG AVOND 29 AUGUSTUS 2010.

DIT is van herman,ROELIEN heeft nog 2 weken vacantie.

VEEL SUCSES.

tante Ineke/oom jaap

Ha Corine,
Dank voor je leuke reisverslag met zo'n "reikbereik": heel fijne tijd toegewenst!

papa en mama

Lieve Corine Eindelijk je mooie reisbrief gelezen en zijn benieuwd naar het vervolg We konden je vanavond niet bereiken via scype.Hopelijk morgenavond? s,m,s, berichtje wel ontvangen,
Met opa ook alles goed Liefs van je ouders e

Fam van Geenen

Hoi Corine, leuk om zo je verhalen te lezen, al lezend krijg je een goede indruk wat jullie daar doen.
Het is wel een bijzonder land en zeker aardige mensen die jullie ontmoeten.
Succes, geniet nog even voor je het weet sta je weer op nederlandse bodem.
Hartelijke groet, Nico en Lenie

dinie sprakel

hoy Corine,
We hebben je verhalen over Afrika gelezen,zo te lezen het je het goed naar je zin. Leuk hoor!Lijkt mij heel byzonder zo aan de andere kant van de wereld.We hebben ook al heel wat fotos gezien. Heel mooi!.We wensen je nog een fijne tijd toe en veel succes.Groetjes Dinie Sprakel

Berna

Hoi Corine,wat heb je weer fantastische dingen meegemaakt, het ene is volgens mij nog mooier dan het ander. Wat zul je straks weer afmoeten kicken als je terug bent in Holland, dus geniet er nog maar lekker van. Groetjes van Berna

Lyanne

Hey Corinne,
Zo te lezen maak je echt super veel mee... gaaf hoor!
Leuke foto's met die lieve zwarte kinderen.. lijkt me echt een hele ervaring.. Ik hoorde vanmiddag dat je over 3 weken weer thuis bent, nou geniet er nog maar even goed van!!

Ik ga snel weer verder met m'n patienten (tussendoor zal ik de rest van je verhalen lezen!)

Groetjes Lyanne

Willemien

Hoi Corine
zit vol verwondering je verhalen te lezen en je fotos te bekijken je hebt wel een hele bijzondere en mooie stageplek.Geniet ervan het is zo weer tijd om naar huis te gaan gr Willemien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!